zondag 24 oktober 2010

141 is te weinig*

Het is gelukt! Ik heb precies 335 dagen niet geblogd**. Dat is een persoonlijk record. "Maar waarom dan? En waarom 335 dagen? Welk record heb je geprobeerd te breken?" Hm, tja, dat is het trieste aan dit gegeven: ik heb helemaal niets geprobeerd. En 335 dagen is gewoon een willekeurig*** aantal dagen.

Ergens ben ik blijven steken. Middenin een artikel zelfs. Dat is nu ver-schrik-ke-lijk achterhaald, maar eigenlijk is dat helemaal niet erg, dus ik ga het binnenkort gewoon publiceren.

Het kriebelde al een tijdje. Ik heb natuurlijk heel veel dingen niet opgeschreven in de afgelopen 11 maanden. Heel veel ook wel, maar dan steeds kort, via Twitter dus. Ik heb al eens kritiek op die dienst geleverd, maar gebruik hem toch vaak. De kritiek blijft echter: de berichten zijn te kort om echt iets over te brengen. En dat stompt af. Dus nu is het genoeg: er moet weer geschreven worden (naast al die tweets)!

En er is genoeg om over te schrijven. Nog steeds. De labels Android en
Drummen zijn nieuw en zullen binnenkort naar meer artikelen verwijzen dan alleen dit ene. En wegens overweldigend succes (lees: geen spam) bestaat de mogelijkheid tot anoniem reageren nog steeds.

Kortom: binnenkort meer Cartondoordacht!

-----
* De kenner zal deze titel direct herkennen als het vervolg op mijn artikel 140 is te weinig (ja, net zoals Ocean's Twelve het vervolg is op Ocean's Eleven)
** Officiƫle spelling
*** Niet in kosmische zin uiteraard, want alles heeft een reden, maar wel voor mij, gewone sterveling...

1 opmerking:

  1. Welkom terug Rik! De kracht van Twitter vind ik trouwens (naast korte, grappige berichten) dat het erg geschikt is om mensen "ergens" op te wijzen en vervolgens "eldersch" verder te laten lezen. Een goed voorbeeld is jouw tweet dat Cartondoordacht weer terug was wat mij naar je blog deed surfen... (geweldig fout en ouderwets woord trouwens, surfen :)

    BeantwoordenVerwijderen