maandag 6 april 2009

Ouwe zooi de deur uit

Jarenlang hebben ze stof verzameld in een hoekje (nou ja; hoek) op zolder en twee maanden geleden was het dan zover: de gang naar de stort voor 5 computers, 4 monitoren en een assortimentje printplaten.

Uiteraard wilde ik nog wel even in herinnering roepen wat ik zou wegdoen. Hier is een impressie van slechts een deel van de gezelligheid die dat opleverde, in een kamer die doorgaans wel keurig *kuch* is opgeruimd:


Onder de weg te gooien monitoren bevonden zich:
  • een Laser Hercules-monitor (mijn eerste monitor...)
  • een Synco VGA-monitor (mijn eerste VGA-monitor, ooit gekocht op de HCC-dagen (geloof ik) en per trein naar huis vervoerd)
  • een Philips 107MB VGA-monitor (mijn laatstgekochte monitor)
De weg te gooien PC's zijn allen heengegaan zonder harde schijven en geheugen (alles moet je met mate doen, ook opruimen) en twee ook zonder processor, aangezien ik graag die Pentium en AMD K6-II als aandenken wilde houden. Prettig overigens, als je niet voorzichtig met de pootjes van die dingen hoeft te zijn...

1 opmerking: